ماتیارماتیار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

عشق ماندگار من

جشن تولد 9 سالگی

1399/12/21 17:45
نویسنده : سمیرا
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره بعد از 2 سال ،باورم نمیشه که اینقدر سریع داری بزرگ میشی😍 انگار همین دیروز بود که برای به دنیا اومدنت کلی روز شماری میکردم و الان 9 سال از اون روز ها گذشت🙂 امسال زیاد دلم برات تنگ نمیشد چون به خاطر وجود کرونا همش پیشم بودی 😜 ولی روز تولدت رفتیم مدرسه که کارنامه پایه سوم بگیرم که همه رو خیلی خوب گرفتی👌 همیشه بهت افتخار میکنم و میدونم که تو زندگیت موفق خواهی شد 😘مدیر مدرستون هم خیلی تشکر می کرد چون میدونست بچه ها و خانواده ها امسال خیلی دارن تلاش می کنن و زحمت میکشن ، دو یا سه تا از دوستات هم تو حیاط مدرسه دیدیم و بهشون گفتم که امروز تولد توست و دعوتشون کردم خونه بهتون خیلی خوش گذشت و خاطره ی خوبی براتون شد. 

دوستات سمت چپ محمد مهدی و سمت راست کارن و کناری برادر کارن  و ماتینا جووون

  

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)