ماتیارماتیار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

عشق ماندگار من

ماتیار و اسباب بازی هاش

1397/1/19 23:42
نویسنده : سمیرا
1,285 بازدید
اشتراک گذاری
ماتیار الان داره با خواهرش بازی میکنه. امروز ۱۹ فروردین ۹۷بعد از دیدن آخرین قسمت فیلم پایتخت  حسابی با خواهرش شیطنت کرد ماتیار خیلی پسر خوبیه من دوستش دارم. این جمله رو خاله سمانه گفت 😘😘😘 ماتیار سومین دندونش روز اول فروردین ۹۷ در خونه ی مامانی صفیه افتاد 👼👼👼امشب فیلم پایتخت ۵ رو با خاله سمانه دیدیم , این قسمت پایتخت ۵ خیلی وحشتناک بود مخصوصا اون قسمت که بهتاش  و نقی و ارسطو داشتند با داعشی‌ها می‌جنگیدند این جمله رو هم ماتیار گفت: قسمتی که توی ایران بود خیلی خنده دار بود هم خنده دار و هم وحشتناک ,ماتیار عاشق ماشین هاشه مخصوص ماشینی که مامانی مریم توی تولدش خرید ,یه مدت  گیر داده بود برام نیسان بخرید ما هم براش نیسان خریدیم و باز می گفت یک نیسان دیگه هم می خوام 😂اگر ولش میکردیم اتاقشو دوست داشت بکنه پر از نیسان



دوست داشت چهارشنبه‌ها که روز بازی هستش دائم نیسان هاش رو با خودش ببره پیش دبستانی😁😁 



این تفنگ هم عزیز از کربلا برای ماتیار گرفته بود 👌👌



دائم می‌گفت این ماشین کنترلی رو برای تولدم بخرید



از بسته سماجت کرد و گفت که من این ماشین کنترلی رو می خوام مامانی مریم برای خوشحال شدن مجبور شد که برای تولد ماتیار آن را بخرد👼💖💖👼





ماتیار میگه دوست دارم یک نمایشگاه بزرگ از ماشین داشته باشد مخصوصا مرسدس‌بنز رو خیلی دوست دارم 😂👏👏
پسندها (3)

نظرات (0)